Babyboom

Veel gestelde vragen

Het lukt me niet om mijn Noukie's-pyjama te bestellen.

Nadat je jouw zwangerschapspakket (roze) hier hebt geactiveerd, ontvang je een e-mail met daarin de te volgen procedure om jouw Noukie's-pyjama te bestellen. Kijk ook zeker bij spam.  

Let op, het aanbod is beperkt tot één pyjama per persoon.    

Als je geen e-mail hebt ontvangen, kan je contact met ons opnemen via info@babyboom.be

Hoe ontvang ik mijn crèchepakketten?

De crèchepakketten worden verdeeld bij de crèchepartners van Babyboom. Ze zijn enkel beschikbaar voor kinderen die in deze kinderdagverblijven zijn ingeschreven.
Om te weten te komen of jouw kinderdagverblijf een partner is, geef je jouw volledig adres in door hier te klikken.

Als jouw kinderdagverblijf geen partner is of als jouw kind niet naar een crèche gaat, is het mogelijk om de crèchepakketten bij jou thuis te bestellen in de periode maart/april of september/oktober. In dit geval, stuur een e-mail naar daycare@babyboom.be.
Er zal je enkel gevraagd worden om de verzendingskosten te betalen.  

Waar kan ik de activeringscode voor mijn pakket vinden?

De activeringscode voor jouw geschenkpakket is uniek en staat op de verpakking.  Het is een 16-cijferige code die ook wordt voorgesteld als een QR-code. 

Als jouw pakket geen code bevat, kan je een e-mail sturen naar info@babyboom.be.

Waar kan ik mijn geschenkpakketten ophalen?

Het zwangerschapspakket wordt verdeeld in apotheken en bij gynaecologen die partner zijn van Babyboom.  
Om een partner te vinden, geef je jouw volledig adres in door hier te klikken.  

Het geboortepakket wordt verdeeld in apotheken en materniteiten die partner zijn van Babyboom.  
Om een partner te vinden, geef je jouw volledig adres in door hier te klikken.

De crèchepakketten worden verdeeld bij de crèchepartners van Babyboom. Ze zijn enkel beschikbaar voor kinderen die in deze kinderdagverblijven zijn ingeschreven.
Om te weten te komen of jouw kinderdagverblijf een partner is, geef je jouw volledig adres in door hier te klikken.

Hoe reserveer ik mijn Babyboom-geschenkpakket alvorens het op te halen?

Om jouw geschenkpakket in een apotheek te reserveren, moet je eerst een apotheek op de kaart selecteren en vervolgens je pakket reserveren.
Er wordt je een bevestigingsmail gestuurd, maar dit is geen nominatieve reservering.    

Bij jouw gynaecoloog en op de materniteit hoef je jouw pakketje niet op voorhand te reserveren. Indien zij partner zijn van Babyboom, worden jouw pakketten tijdens het bezoek aan je overhandigd. 

Het lukt me niet om mijn geschenkpakket te activeren.

Om jouw geschenkpakket te activeren, vul je hier de activeringscode in die je op jouw pakket terugvindt.
Je ontvangt vervolgens een e-mail ter bevestiging van de activering van je pakket.  

Stuur een e-mail naar info@babyboom.be met jouw geheime code en een screenshot van de fout die je tegenkomt. 

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten of mijn voorkeuren wijzigen?

Je kan je wachtwoord resetten door hier te klikken.  
Om jouw voorkeuren of gegevens te wijzigen, log je hier in op jouw account

Het lukt me niet om mijn gepersonaliseerde geboortemuts van Simply Colors te bestellen.

Nadat je jouw geboortepakket (blauw) hier hebt geactiveerd, ontvang je een e-mail met daarin de procedure voor het bestellen van je muts. Kijk zeker ook bij spam.
Opgelet, het aanbod is enkel geldig na de geboorte van jouw baby en tot zijn 5de week. Ook is het beperkt tot één mutsje per kind.  

Als je geen e-mail hebt ontvangen, kan je ons contacteren via info@babyboom.be.

Het lukt me niet om mijn 3 maanden Orchestra clubkaart te ontvangen.

Nadat je jouw geboortepakket (blauw) hier hebt geactiveerd, ontvang je een e-mail met daarin de te volgen procedure om jouw kaart te ontvangen. Kijk zeker ook bij spam.
Opgelet, het aanbod is beperkt tot één kaart per persoon.  

 Als je geen e-mail hebt ontvangen, kan je ons contacteren via info@babyboom.be

Het lukt me niet om me in te schrijven voor een aanbieding.

Om je in te schrijven voor een aanbieding, moet je geregistreerd zijn bij Babyboom. Je kan jouw account aanmaken door hier te klikken.  
Zodra jouw account is aangemaakt, kan je genieten van de aanbiedingen door te klikken op "Ja, graag!".

Je ontvangt een e-mail met alle details om van jouw aanbod gebruik te kunnen maken. 

Hoe kan je als gynaecoloog, apotheker of kinderdagverblijf partner worden van Babyboom?

Vul dit formulier in (link voor het formulier). Je kan ook per e-mail contact met ons opnemen via medical@babyboom.be.

Hoe verwijder ik mijn account?

Om jouw account te verwijderen, ga je naar jouw profiel in het tabblad "Mijn voorkeuren" en klik je op "Mijn profiel verwijderen" onderaan de pagina.  

Als je hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op via privacy@n2com.com

Hoe kan ik adverteerder worden bij Babyboom.be of de Babyboom-pakketten?

Stuur hiervoor een e-mail naar info@babyboom.be.