Babyboom

Veel gestelde vragen

Waar kan ik de activeringscode voor mijn pakket vinden?

De activeringscode van uw geschenkpakket is uniek en staat op het pakket zelf. Het is een 16-cijferige code die ook in het formaat van een QR-code wordt weergegeven. 

Als u geen code heeft, kunt u een e-mail sturen naar info@babyboom.be

Moet ik mijn BabyBoom-pakket bestellen voor ik het afhaal?
Bij je apotheker dien je eerst een bestelling te plaatsen. Duid hiervoor jouw apotheek op de kaart aan en bestel vervolgens je pakket. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail, die je aan je apotheker voorlegt. Bij je gynaecoloog en in de kraamkliniek hoef je je pakket niet te bestellen. Je ontvangt dit op het aangegeven moment.
Waar kan ik mijn pakket voor de aanstaande moeder afhalen?

Het pakket voor de aanstaande moeder wordt verdeeld bij de apothekers en gynaecologen die samenwerken met Babyboom. Om een verdeelpunt bij jou in de buurt te vinden, volstaat het je postcode hier in te voeren.

Waar kan ik mijn geboortepakket afhalen?

Het geboortepakket wordt verdeeld bij de apothekers en in de kraamklinieken die met Babyboom samenwerken. Om een verdeelpunt bij jou in de buurt te vinden, volstaat het je postcode hier in te voeren.

Waar kan ik mijn pakketten van het kinderdagverblijf afhalen?

De pakketten van het kinderdagverblijf worden verdeeld door de kinderdagverblijven die samenwerken met Babyboom. Ze zijn enkel beschikbaar voor kinderen die in dit kinderdagverblijf zijn ingeschreven. Om een verdeelpunt bij jou in de buurt te vinden, volstaat het je postcode hier in te voeren.

Als je kind niet naar een kinderdagverblijf gaat dat samenwerkt met BabyBoom, kan je je pakket op jouw adres bestellen in de periode maart/april of september/oktober. Hierbij worden enkel de verzendkosten in rekening gebracht. Stuur hiervoor een e-mail naar daycare@babyboom.be tijdens de periode maart/april of september/oktober.

Hoe ontvang ik mijn pakket van het kinderdagverblijf als mijn kind niet naar een kinderdagverblijf gaat dat met Babyboom samenwerkt?
Als je kind niet naar een kinderdagverblijf gaat dat met Babyboom samenwerkt, is het mogelijk om de pakketten van het kinderdagverblijf op jouw thuisadres te bestellen in de periode maart/april of september/oktober. Hierbij worden enkel de verzendkosten in rekening gebracht. Stuur hiervoor een e-mail naar daycare@babyboom.be in de periode maart/april of september/oktober.
Hoe activeer ik mijn pakket?

Om je code te activeren, moet je de geheime code op je pakket invoeren via deze link of de qr code scannen en de instructies volgen. Zorg ervoor dat je het type pakket selecteert dat je hebt ontvangen.

Wat als de activering van mijn pakket niet lukt?
Vergewis je ervan dat je het type pakket dat je hebt ontvangen selecteert en dat je de geheime code invoert die je wilt activeren. Stuur een e-mail naar support@babyboom.be met je geheime code en een screenshot van de fout die je tegenkomt.
Wat als mijn pakket geen geheime code heeft?
Stuur een e-mail naar support@babyboom.be met een foto van je pakket en de naam van de partner van BabyBoom bij wie je het pakket ontvangen hebt.
Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen of mijn account wijzigen?

Je kan je wachtwoord opnieuw instellen of je account wijzigen in het luik mijn profiel.

Wat als ik geen gebruik kan maken van een aanbieding?
Om in te tekenen op een aanbieding dien je ingeschreven en geregistreerd te zijn bij BabyBoom. Vervolgens kan je intekenen op een aanbieding door te klikken op “Ja, graag”. Je ontvangt dan een e-mail met alle gegevens om van je voordeel te kunnen genieten.
Hoe ontvang ik mijn Noukie’s pyjama?

Om je Noukie's pyjama te bestellen, ga je naar de aanbieding Noukie's en volg je de instructies. Let op: deze aanbieding is enkel beschikbaar voor diegenen die een pakket voor de aanstaande moeder hebben geactiveerd. Het is ook beperkt tot één per persoon. Je ontvangt dan een e-mail die je zal doorverwijzen naar de website van Noukie’s om je pyjama te bestellen.

Hoe ontvang ik mijn Orchestra-kaart voor als baby 3 maanden oud is?

Om je Orchestra-kaart te bestellen, ga je naar de aanbieding Orchestra-kaart en volg je de instructies. Let op: deze aanbieding is enkel beschikbaar voor diegenen een geboortepakket hebben geactiveerd. Het is ook beperkt tot één per persoon. Je ontvangt dan een e-mail met een unieke link die je zal doorverwijzen naar de Orchestra-winkels.

Hoe ontvang ik mijn gepersonaliseerd Simply Colors geboortemutsje?

Om je geboortemutsje te bestellen, ga je naar de aanbieding Simply Colors en volg je de instructies. Let op: deze aanbieding is enkel beschikbaar voor diegenen een geboortepakket hebben geactiveerd en een baby hebben van maximum 3 weken oud. Het is ook beperkt tot één per persoon. Je ontvangt dan een e-mail met een unieke link die je zal doorverwijzen naar de website van Simply Colors, waar je je gepersonaliseerd geboortemutsje kan bestellen.

Hoe kan je als gynaecoloog, apotheker of kinderdagverblijf partner worden van Babyboom?
Vul dit formulier in (link voor het formulier). Je kan ook per e-mail contact met ons opnemen via medical@babyboom.be
Hoe kan ik mijn account deactiveren of vergeten worden?

Om uw account te deactiveren kunt u zich eenvoudig hier uitschrijven van alle voorkeuren. Als u wilt worden vergeten of hulp nodig hebt, stuur dan een e-mail naar privacy@n2com.com.

Hoe kan ik adverteerder worden bij BabyBoom.be of de BabyBoom-pakketten?
Stuur hiervoor een e-mail naar info@babyboom.be